Semyil anladım.. ya ben bugün sağlık ocağına gittim orda doppler cihazıyla baktı hemşire ama aşırı moralimi bozdu duyamayınca nabız var dedi ama küçük diye duyulmuyor dedi 12. Haftadan sonra bu cihazda duyuluyor dedi.. moralimi bozdu kafama taktım benim hiç kanamam lekelenmem de olmadı gebelik boyunca dedim kadınada zaten ben dedim hiç bunlarıda yaşamadım dedim endişelenecek birşey yok nabız var ama dedi insan yinede çok korkuyor