Sahra25 MerveYlmz15 canım ikiz olabilirrrrr..🥹🤲🏼 benimde ilk değerim 8267 çıkmıştı vajinal ultrasonda keseyi görmüştük ancak.. doktorun kim acaba?
Mrvsmt2502 MerveYlmz15 sonucun fotoğrafını atar mısınız ama normal benim 4 haftalıkken 1800 dü 5 haftalıkken 10. Den yüksekti( tam değer bakılmıyordu büyüktür 10 bin şeklindeydi) fazlada artıyordu ikiz olabilir dediler ama tek
Marsilyasabunu MerveYlmz15 ya içeride bir sürü bebek var ya da uzun zamandır Hamilesin ve farkında değilsin Ben beş aylık hamileyken 29.000 küsür çıkmıştı düşün
MerveYlmz15 saglikciaanne bizde daha görmedik keseyi yeni görücez doktorum değer 8000 olursa görürürz dedi 81639 olunca korktum bi
saglikciaanne MerveYlmz15 yok hormonal oluyor genelde . Benimde kese yoktu hatta bu kadar yüksek değere bebek olusmaliydi diye doktor neredeyse kürtaj edecekti Sonkez kontrolde çağırdığında gitmedim yaklaşık on gün sonra gittim ve keseyi yeni gördük bir sonraki on gün sonunda da kalp atışını duyduk
MerveYlmz15 saglikciaanne hadi inşallah ya öğleden sonra kontrolüm var zaten ama dayanamadım sizlere sormak istedim çok teşekkür ederim içimi ferahlattıgınız için rabbim hepimizin gönlüne göre versin🤲🏻
MerveYlmz15 yigitinannesiiiii ilk verdiğim değer 151 di 2 gün sonra 400 oldu bide bugğn verdim 81639 yazıyordu şimdi gidiyorum doktora inşallah güzel sonuçlar alırız dua edin