Gizem-1009 Kızlar merhaba 38+5 haftalık cumartesi normal doğumum oldu bebeğim nefes alıp veremiyordu zorlanıyordu küveze aldılar benim süttüm hala damla damla çok az geliyor gelmesi için ne yapabilirim ilk gebeliğim yardımcı olur musunuz
2cocukluana_ Gizem-1009 canım ikinize de sağlıklar diliyorum benim ilk gebeligimde 4.gun gelmişti sütüm hastaneden çıkıp duşumu aldıktan sonra hatta normal olmasına ve 40+3 de doğum yapmama rağmen sıkma canını sen elinle veya pompa ile sağım yapmaya devam et
bhtrolcay Gizem-1009 Benimde hastanede öyle olmuştu bebeğimde emmiyordu hemşire elektrikli pompayla sağım yapın demişti çok faydası oldu sağdıkça sütüm arttı gelmesi içinde sıcak duş aldım bol sıvı tükettim sizede çok geçmiş olsun..