Ssdaelf Sezaryenim olacak inşallah ama korkuyorum. İlk doğumum erken olmuştu apar topar ameliyata alınınca anlayamadım nasıl geçti ama şimdi başıma gelecekleri biliyorum ve ister istemez korkuyorum 🥺
denizin__annesii Ssdaelf neler yaşadınız ilk doğumda anlatirmisiniz biraz merak ettim bemde ilk kez sezeryanla doğum yapmak istiyorum
Ssdaelf 33+4 te erken doğum oldu açılma varmis. Çok şükür herşey yolunda gitti kızımı yoğun bakıma aldılar ama emme refleksi olmadığı için.
Ssdaelf Bunda nasıl olur diye düşünüyorum. Çok şükür şuan 38+2 haftalık sıkıntılı dönemleri geride bıraktım. İlk doğumun üzerinden 7bucuk sene geçti ister istemez endişelerim var 🥲
Ssdaelf @"ideemirel inşallah inşallah hem bi an önce olsun bitsin istiyorum hemde zaman gecmesin istiyorum 😅