Kızlar ya benim daha önce düşüklerim oldu şuanda mide yanmam var bel agrısı var başka bişey yok sizdede öylemi merak ediyorum cumartesi gittim kontrole bir sorun yoktu ama içim içimi yiyor sizdede öyle hafifleme var mı yada böyle yaşayan oldu mu merak ediyorum