Gul989 Kızlar 39 haftalik gebeyim belden gelen sanci var arada bir geliyor geri gidiyo ama gelince çok acıtıyor dogum sancisi olabilirmi karnımda agri yok
kindacute Gul989 düzenini takip edin, sıklaşıyorsa şiddetleniyorsa ve dinlenseniz de geçmiyorsa doğum sancısıdır
kindacute Gul989 vakti yaklaşmaya başlamış gibi, sürekli öyle devam ederek 10 dklara düşerse doktorunuza haber verin, hastane uzaklığına göre 3-5 dkda bir olduğunda hastaneye başvurun. Doktorunuz sizi en doğru şekilde yönlendirecektir
kindacute Gul989 sağ sağlim almışsınız bebişinizi kucağınıza ☺️ bol bol öpüp koklayın bebişi bizim yerimize de
Uykusuzz_koala Gul989 ay hayırlı olsun nasıl alındınız sancı değil miymiş o beklemediler mi normal doğumu