Sushimmm
O hafta da benim de karnım çok sık sertleşmeye yumuşamaya başladı. Öncesinde gittim doktora normal dedi bence ayrıntılı bakmadı öyle takipli doktorum değildi zaten
Kendimde ebe hemşireyim.Çalıştığım hastaneye akşam bir nstye gireyim dedim.Düzenli ağrılar çıktı
Orada ilk müdahale yapıldı sonrasında da sevk edildim derken şu an hâlâ aynı süreçteyim
Karnın böyle taş gibi oluyor mu