Tubamsl Kız ismimiz hazırdı ama erkek ismi beğenemiyordum ve oğlum oluyor 💙 Eşimle aklımızda bir tek Oğulcan ismi var ama henüz kararsızız 🙈 Eşimin adı Oğuzhan aslında uyumluda oluyorlar 🤗