Fundaaaa46 yüzünde vardı benim bebeğimin de az miktarda. Vücudunu da kontrol edersiniz vücutta yoksa yüksek seviyede değildir zaten sarılığı. Halsiz/ baygın gibi olursa sıkıntı diye biliyorum. Bence mamayla da anne sütüyle de veriyorsanız endişelenmeyin🌸Benim bebeğim sütümü çekemiyormuş zayıflamış demişti doktor. O yüzden anne sütüyle ve arada mamayla destekledim ilk zamanlar. Bir de biberon vermeyin, iki yakınım biberon(lansinohve Philips) verdi sarılıktan korkup ve meme reddi sorunu yaşıyorlar şimdi de.