
Kızlar buğün reglim 1 gün geçikti gittim artımed aldım başka test yokmuş kadına da söyledim yalancı pozitif çıkarıyor diye oda yok ben hiç duymadım doğru sonuç verir diyerek aldım ilk idrarımla yaptım 1 dakika da bu sonucu gördüm kızlar sizce doğru mudur