6+2 deyim kasiklarda yanma ağrı çok fazla sizinde oluyor mu çözümü nedir?
Eddak canım normal kanama falan yoksa
Eddak beta kaçla öğrendiniz gebeliği
Eddak benimde çok fazla vardı birazcıkta şişmişti kanama yoksa normal
Edizhr 325 le öğrendim canım
sehnazz000 çok şükür kanama yok ama çok rahatsiz ediyor çalışamıyorum 😱