Nazo77 Bu durumu yaşayan var mı? Tuvalete gittiğimde bu sorunu yaşıyorum normal mi acaba? Kontrol 10 gün sonra sizce daha erken gitmeliyim.
zeynosileannis Nazo77 yeni doğum yaptınız sanırım ilk başlarda bende de olmuştu hep öyle kalacak sandım ama 2 ayda tamamen geçti vücut kendini toparlayınca o da geçiyor kegel egzersizi önermişti doktor
Nazo77 zeynosileannis umarım geçiyordur travmatik bir doğum yaşadım birde bu sorun olsun istemem hala hasta bezi kullanıyorum tuvalete sık sık gidiyorum 😕
zeynosileannis Nazo77 zamanla herşey düzelir düşünmeyin şimdi daha dikişler bile çok yeni hepsi geçiyor
Nazo77 zeynosileannis Evet düşünmemeye çalışıyorum.Rabbim herkesi vicdanlı merhametli insanlarla karşılaştırsın.