Merhabalar arkadaşlar öncelikle Allah olmayan ve isteyen herkese nasip etsin inşallah. Ben 4 yıldır gebe kalamıyordum. Pcos harici bir sorun yoktu . Rahim filmi çekildikten sonra çatlatma iğnesi yaparak doğru yumurtama anını yakalayarak hamile kaldım. Ve şuan 13+3 dönemdeyim . Şükürler olsun.. mucize gerçekten.. Doktorum cumartesi günü tahminimce kız olabilir dedi, tabi 1 şubatta tekrar cinsiyet için gideceğiz . Daha alışveriş yapamadım nerden başlayacağım bilmiyorum, bebek tahmini temmuz da doğmuş olacak o dönem ne giydirebilirim neler olur bilmiyorum bilgisizim bu konuda çok yardımcı olursanız çok seviniriz