Gamze_cnky 2023’lülerden kimse var mı? Bebek isteyen hasret01, yine aynı şekilde Emine Teker, çiğ köftecide çalışıp bebeği olmayan ama sonradan ikizi olan arkadaş vs😀 burada mı, ya da hatırlayanlar Burada mı?😀
myangelson Gamze_cnky 22 yılından beri buradayım az çok hatırlıyorum o kişileri sanki ya 😅 ikizlere hamile olan eda değil miydi ismi
Gamze_cnky kahvesever__ Hahah😀 aslında bilirsin yaa . Cok postları vardı 😀 ben de bebem 15 aylık ama dolanıyorum buralarda 😀
Gamze_cnky myangelson Aa seni hatırladım , profilin ilk kalp alan kişilerdendi😀🥲 hep olumlu yorumlar yapardın. Evet evet Eda, doktordan gizli çatlatma iğnesi alıcam diyip duruyordu 😃 bi de cinsiyet bakardı hep
myangelson Gamze_cnky evet öyleydi 🙈 doğum yapmadan kayboldu buralardan ama sonra birisi demişti doğum yaptı iyi diye falan 😅
Dilarac Gamze_cnky aslında 2 oldu Haziran da kaybettim maalesef Şuan tekrar düşünüyorum 5 aydır deniyorum bu aydan umutluyum sen düşünüyor musun 😌
Gamze_cnky myangelson Ay iyi bari , doğursun da. O zaman bebek isteyen herkesin olmustur inşallah yaa. Daisy vardı profilinde cennet mahalllesi pembe vardı , buralarda mı😀😀😀
Gamze_cnky Dilarac Valla 15 aylık. 15 sene düşünmüyorum 😂😂😂 çok üzüldüm 💐 Allah’ın takdiri yine olsun inşallah 🥰
myangelson Gamze_cnky inşallah 🤲🏻 ben de bebeğimi kaybetmiştim tekrar hamileyim 30+6 haftalık olduk Allahin izniyle sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun 🤲🏻🧡 ya görüyorum sanki bazen postlarda 😅
Balbebek012 Gamze_cnky ay evt ya sohbet filan güzeldi sonra tuhaf tuhaf birileri geldi ne postlar açtılar ne 😅
defnevedoruk Gamze_cnky 2023te doğurdum, 2022 ağustostan beri burdayım hiçbirini bilmiyorum 🤠 baya da aktiftim
Gamze_cnky defnevedoruk Nasıl bilmezsin yaa eda vardı hahaha tüm Happy mom olarak gizli ilaç kullanmasına engel olduk hahahah😬 hatta cinsiyet tahmin olayını abartıp, Instagram sayfası açıp , işleri büyütme işine girmişti hahahha