Merhaba 34 haftalık gebeyim çok şükür şimdiye kadar hiç bir problem olmadı düzenli hareketler ve nst normaldi kan değerlerim vs de iyiydi ama dün akşamdan beri bebeğin hiç hareketini hissetmedim bir iki kere hisseder gibi oldum ama uykuluydum tam anlayamadım endişelndim sizce doktora gitmeli miyim veya acile normalim dışında akıntı kanama lekelenme olmadı