Hulya_Bal Mayis ayinda 17 haftalik bebegimi kaybettim.Gecen ay tup bebeğe başlayacaktım kimyasal gebelik geçirdim. Bu ayda 1 gün gecikti reglim dayanamadım test aldım çok gerginim### 😳
Hulya_Bal Silik cizgi gördüm yaa geçen ay yaptığım testten daha belirgin bu bir kaç gün beklesem mi çok korkuyorum aynı şeyleri yasamaktan
1tosbikannesi Hulya_Bal ay var gibi yeni galiba artımede pek güveniyorum ama kan testi verin mutlaka hayırlısı olsun inşallah eğer varsa da sağlıklı ilerler ve sağlıklı kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
Hulya_Bal Artı med ben diğer 2 gebeligimide bu testle öğrendim. Gebe olmadığım zamanlarda da negatif cikti hep Canmoms3
Hulya_Bal Merymmm11 Varsa da umarım sağlıkla sonuçlanır tup bebek evraklariyla ugrasiyorduk tam hazır ettik kimyasal yaşadım şubatta giderim dedim şimdi de bu dua edin sağlıklı olsun bi kac gun bekleyip kan testi vericem
Hulya_Bal Canmoms3 insallah canim benim Rabbım isteyen herkese hayırlısıyla sağlıklı gebelikler nasip etsin.🤲
Ceku256 Ben artımedle yalancı pozitif görmüştüm maalesef inşaallah siz benim yaşadığımı yaşamazsınız sağlıklı bir gebelik olur inşallah
Hulya_Bal 1tosbikannesi Ceku256 Ben diğer iki gebeligimide Artı med ile öğrenmiştim sonuclanmasada. Dediğiniz gibi de olabilir.Bir iki gün bekleyip cuma kan vereceğim insallah .
1tosbikannesi Hulya_Bal hakkınızda hayırlısı olsun inşallah mutlaka sonucunu haber verin merak ederiz 🌸
Ceku256 Hulya_Bal ama burada baya pespembe. Benim yalancı pozitif çıktığında bu kadar pembe değildi bence var gibi ya
Hulya_Bal Ceku256 Belirtilerde var gibi sık idrara çıkma ,kasiklarda hafif batma dünde akşam üstü bulantı oldu ama oruçluydum ona yormuştum. Rabbım neylerse güzel eyler inşallah bu sefer sağlıklı olur 🤲
brtg Ceku256 canim benimde boyleydi 3 tane test yaptim ama malesef 3 kere kan verdim 1.20 kadin dogumada gittim yok bisey🥲