Öncelikle merhabalar kızlar 37 hafta 3 günlük olduk bugün kontrole gittim bebeğin suyu kilosu falan normal ama duruşu ters ve pozisyonu sıkıntılı dedi. 39a kadar bekliyelim Eğer dönmezse sezeryan gözüküyor dedi ilk doğumum normaldi. Böyle denilip sonrasında normal doğuma dönen oldu mu acaba?
Dualarınıza da talibim 🥺🤲🏻