Merhaba kızlar 8+2 gebeyim. 6. Haftada gittim doktora kalp atışını dinledik. O haftalarda kasık ağrısı vs. Oluyordu şuan hiç belirti yok bişey hissetmiyorum bulantı vs. Hiçbir şey yok normal mi bu durum ilk gebeliğim acaba birşey mi oldu diye düşünüyorum randevum haftaya?