Nisannurr Kızlar29 Aralık ovitrelle tarihim. 11 Ocak kan verdim 0 çıktı. Akıntım çok var, göğüs hassasiyetim vardı geçti. Regl olmadım hala. Sizce bi test yapsam mı ? Yoksa gerek yok mu ?
Nisannurr Sila41_ normalde ovitrelle de 14.gün refleksi olunuyor gebelik yoksa. Benim iğne dahil 17.gün regl olmadım
Sila41_ Nisannurr yani idrarda kandan geç çıkıyor istersen sabır edemezsen kan ver ama olumsuz çıkarda da yıkılma hemen geç döllenme vs. Birçok şey var biliyosun