melosunbebikosu kcgdm Uğur turhana gittim ben memnun kaldım açıkçası her şeyine detaylıca baktı. Fakülte de Hüseyin ekinci ve Ayşe Zehra Özdemir’i de çok öneriyorlar
deryakuralerturk kcgdm ben fakültede Hüseyin Ekici ye yaptırdım çok da memnun kaldım tavsiye ederim uğur turhana o kadar para bayilmaya gerek olduğunu düşünüyorum
kcgdm melosunbebikosu evet bende Uğur turhani duydum ve ona gideceğim inşallah ama iyi mi memnun kaldınız mi
Gull55 melosunbebikosu ayle zehra hocaya gidiyorum ama 2 li taramayı da kendisimi yapıyor siz yaptırdınız mı başka hastaneden daha önce randevu aldığım için tekrar fakülteden tarama için randevu almadım
melosunbebikosu kcgdm memnun kaldım ben hatta rahim ağzı kısalığım varmış o tespit etti ve ameliyat oldum dikiş atıldı rahim ağzıma ve baya detaylıca baktı bebeğe
Berna_sylmz Gull55 Ayşe zehra ya nasıl randevu aldınız acaba yoksa direkt poliklinikten mi girdiniz ücreti ne kadar dı yardımcı olursanız sevinirim
melosunbebikosu anneciktugba rahim ağzı kısalığım tespit edildiği için alttan da muayene yapıldı bana
melosunbebikosu gokturkefe ben yıl başından önce gitmiştim 4400₺ nakit 4800₺ kredi kartınaydı. Şuan fiyatları sanırım 5700₺ olmuş detaylı normal muayene şeklinde ayrılmıyor tek fiyatı var zaten baktığına detaylı bakıyor
kcgdm deryakuralerturk ben Uğur turhana gittim valla 20 dk baktı bakmadı resmen bı dünya para bayıldım memnun değilim soru sormamiza da izin vermiyor. Ona göre muadil çok var doktor mesela .
gokturkefe deryakuralerturk merhaba hüseyin ekinciye detaylı ultrason için gitmek istiyorum direkt randuvu alsam olur mu bi 22. Haftaya uygun mu kaçta gittiniz siz
deryakuralerturk kcgdm benim de yarım saatten fazla sürdü herşeyine çok güzel baktı hatta göremediği yerler için tekrar çağırdı vezneye gitmene gerek yok gelince tekrar dedi çok memnun kaldım ben