Hepinize merhaba, 27 yaşında ilk gebeliğimi yaşıyorum. 8+3teyim şu an, en son 6. haftada kontrole gitmiştim, doktorum 1 ay sonra tekrar gel dedi, 10. haftada gidicem. Fetal DNA ile ilgili soru sorduğumda yaşımın daha genç olduğunu o yüzden ikili testin yeterli olacağını söyledi bana ama bu konuda biraz tereddüt yaşadım. Doktoruma güvenip sadece ikili ile mi yoluma devam etmeliyim yoksa fetal DNA gerekli diyor musunuz? Bir de şu an doktorumun görüşüyle folik asit dışında hiçbir vitamin kullanmıyorum, bu da biraz kafamı karıştırıyor. Cevap verebilirseniz çok memnun olurum.