Deletedmom_121 Gece geç yatıp sabah erken uyandigimdan mıdır anlamadım hep bı gerginlik hep bı sinir stres, Yanlış bişey söyleyeni gırtlaklayasim , ağzıma geleni sayasim geliyor Ama tekrar geri uyuyup uyandığımda normale dönüyorum 😂 Sizde de öyle mi 😂
Deletedmom_121 AnayimBenAna_ Bende gece geç yatıyorum bu aralar uyuyamıyorum 😂 Ne zaman duzelcez ya lohusalık daha beter diyorlar onada az kaldı 😂
Deletedmom_121 AnayimBenAna_ Benim sezaryen olcak hem onun düşüncesi Hemde o zamanda sinir stres olur diyorum Sizin kaç haftalık 💕
AnayimBenAna_ Deletedmom_121 benimde sezaryen :) 29 haftalığız ilk kızımda herşey çok güzeldi umarım buda aynı olur. Sadece bir iki gündür hep yatmak istiyorum hiçbir iş yapasım yok bakalım bugün kendimi gaza getirip temizlik yapacağım inşallah
Deletedmom_121 AnayimBenAna_ Bizimde 29 hafta Sağlıkla gelsinler inşallah 🫂💕 Benimde temizlik yapmaya bazen gözüm yemiyor ne zaman iyi hissedersem o zaman yapıyorum artık çünkü geçenlerde bu yüzden tansiyonum fırladı 😑 doktor kendini çok yorma dedi
AnayimBenAna_ Deletedmom_121 benimde normalde böyle sorunum yoktu ama iki gündür böyleyim bende anlam veremiyorum bugün başlayacağım bende mecbur evde bir çocuk daha olunca hep yatılmıyor maalesef karnım çok gerildi çok rahatsızım iki gündür ilk kızımda hiç böyle şeyler yaşamadım çok rahattım
Deletedmom_121 AnayimBenAna_ Allah kolaylık versin canım Evet bir çocuk daha olunca hele birde tek olunca zor olur tabi 😑😑 bu günlerde geçecek
AnayimBenAna_ Deletedmom_121 😂 bende hiçbişey yapamadım annemler uğradı onlar gitti kaynanam geldi yeni gitti şimdi işe başlıyorum koltukları silebildim daha anca
Deletedmom_121 AnayimBenAna_ Ben evi otel gibi kullanıyorum bu aralar 1 veya günlüğüne gidiyorum hep kaynanamdayim riskli bı hamileliğim var sona yaklastik diye eşim evde tek kalmamı istemiyor 😑😂
Deletedmom_121 AnayimBenAna_ İnan bende rahat edemiyorum Allah var bana kimsenin bir zararı yok aksine çok yardımcı oluyorlar ama misafir vs olunca ben duramıyorum kendimi kötü hissediyorum çoluk çocuk sesleri de olunca bazen stres oluyorum evimide özlüyorum ama bir kersinde tekken bayildim eşim bana ulaşamamış binayı ayağa kaldırmışlar çilingir vs gelmis eşim işten eve gelene kadar ben hala yatiyom 😑 Ondan sonra sana yalnız kalmak yok dedi