Planlı bir hamilelik değildi. Kilolu hamile kaldım ve 3 aylık kan şekerim 6.5 parmak ölçümlerinde açlık şekerim sınırın biraz üstü yemekten 1 saat sonrası 200 lerde . 2. Hamileliğim ve 12. Haftadayım .
Hamilelik öncesi diyabetim var. Bu şekilde hamilelik geçirenler var mı neler yaptınız ? Diyetisyene yönlendirildim ve diyet listeme uyamıyorum mide bulantılarım çok fazla. Çalışan anneyim tüm günüm yollarda geçiyor yemeklerimi hazırlayamıyorum . Motivasyon öneriniz yada kan şekeriyle ilgili öneriniz varsa merakla okumak isterim lütfen bana yazın 🫶🏻