Kızlar ben şuan 35 haftalık hamileyim 32de çalışabilir raporu almıştım raporda 27 Ocak izin başlama tarihi gözüküyor önümüzdeki hafta son çalışma haftam iş yerim çalışamaz raporunun aslını getirirsin dedi bugün konuştuğumda muhasebeye söyle evraklarını hazırlasınlar şimdiden imzala filan dediler haftaya cuma son çalışma günüm pazartesi direk izinli oluyorum zorunlu olarak ama ne evrağı imzalayacam ben ve muhasebe ne evrağı hazırlayacak anlamadım