Talentedmom ya benim hani fıtığım lordozun falan hepsi aynı anda olduğu için ben ağrım var falan dedim kadın doğumda baktı çocuk 3,5 kilo ve 33 haftada geldi dedi kaç ebe vardı falan hani sonra da eve çağırdılar mı dedi ben de hemşire çağırdılar dedim 3 tane daha geldi sonradan karnımın üstünden işte bu kaburgaların olduğu kısım var ya buradan dedi bastırılmaması gerekiyor dedi aradan 4 yıl geçmesine rağmen dedi kaburgalar arasındaki açıklık normal seviyeye gelmemiş dedi hala kaburgaların arasındaki açıklık biraz fazla dedi bu da yanlış bastırılmadan kaynaklı oluyor dedi belki sorunların dedi fıtığın lordu uzun dedi bunlarla alakalı olmuş dedi yanlardan bastırılması gerekiyormuş çocuk eğer çıkmazsa ama hani üstten bastırıldığı için hem bel sorunu ve fıtiga sebep olduğunu söyledi bu doğum onda bir şey olur mu dedim spinalde Bir şey olmaz ama tabii ki bakılır dedi bazısını hiç fıtığı bir şey yokken bile dedi spinal iğnesi girmiyor dedi iki kere deniliyor dedi üçüncü de artık denenmeyip direkt komple bayıltıyoruz dedi döneriz dedi spinal olursa olur olmazsa eğer dedi mecburen komple bayılırız dedi