tabiki en başta sağlıklı ve hayırlı bir evlat olsun diyorum. kontrole en son 10. haftada gittik 10. haftada öğrenenler var çevremde ama doktorum cinsiyetle ilgili hiçbir şey söylemedi konusu bile açılmadı yani fetal dna hakkında konuştuk sadece ve bebeğin iyi olduğunu söyledi 12. haftada tekrar kontrole çağırdı ama yine cinsiyeti görürüz ya da bakarız tarzı bir şey söylemedi bizim ilk çocuğumuz o yüzden heyecanlıyız fetal dna sonucu da 2 haftaya gelecekmiş yeni kan verdim sizler ne zaman öğrendiniz 11. haftada gitsek söyler mi ?