10 ocak cuma güneşimiz doğdu. Bebisimizi kucağımıza aldik bayanlar. Darısı tüm hamişlerin ve isteyenlerin başına insalh. Şimdi sorunum emzirmek 🥴 ilk dusumu aldim goguslerim çok şişti Bi anda sut doldu. Bebeğim tutamıyor ucunu. Elle biraz sağım yapıp boşaltıp deniyorum ama tutana kadar çok çiğırıyor garibim. Sizin gogusleriniz ne zaman terbiye oldu, ihtiyaç kadar sut inmeye başladı. Elle boşaltmak doğru mu, yarın kontrole gidicem inş saglik ocağına ebeye sorucam ama illa ki grupta başına gelen arkadaşımız vardır diye bilgi almak istedim.