Zeynoaley merhaba, bende şu an Yozgat’ta oturuyorum. Burada sadece araştırma hastanesinde perinatoloji uzm. warmış. Onlarda sadece kendi hastalarına bakıyorlarmış. Ben şehir hastanesinde takipliyim, başhekim aracılığı ile bile randewu alamadık düşünün. Mecburen özel klinikte yaptırdım ,( özel hastane yok burada)geçen hafta we onlarda rapor weremiyorlarmış. Ben raporun önemli olduğunu düşünmüyorum, çünkü benim ilk hamileliğimde özel hastanede takipliydim doktorumun 4 d cihazı wardı we detaylı ultrasonu kendisi yapmıştı. We rapor filan da çıkarmadı. Ama detaylı ultrasonda bebekte bi problem gözlemlenirse bunun için gerekli olur mu onu bilmiyorum ama..