Kızlar 36+6daym yani 37 sayılır gece yatacagm sıra midem bulanmaya başladı geçer sandım sonra hwp kuatum yqtaktan 3 defa çıkıp kustum artık aglamaya başladmn okadar çoktu ki.O ara bebek hareket halindeydi ve karnıma ağrılarda girdi.lavabo ihtiyacıda oldu kusmayla birlikte. Nedir bu durum? Yasayan var mı doğum belirtisi mi? Bebek kanala fln mı girdi?