
Bebeğim 7.5 aylık ek gıda başladıktan 2 3 hafta sonra böyle kızarıklık oldu gibi doktorumuz alerji Dr sevk etti oda besin alerji testi yaptı şükür birşey çıkmadı ama geçmedi. Vücudunda yok sadece görünen yüz ve kafasında aniden çıkıp sonra kayboluyor çözüm bulamadım. Var mı bu durumu yaşayan 😞