Gokce35- Kızlar gebelik şekeri var grip olunca istemsiz olarak vücut stres olarak algıladığı için yükseltiyormuş şekeri grip ve şekeri olanlar bu süreçlerde ne yaptınız ya da ne yapılabilir
Miyosss Gokce35- öyle bisey yok canm bende de gebelik şekeri var ve gribim yukselmiyor. Grip ve stres çok farklı şeyler. Bu dönemde yediğimiz meyveler yükseltiyor sadece ona dikkat et
Miyosss Gokce35- bilmiyorum canm benim doktorumda alakası yok diyor. Ha şöyle direk stres çok yükseltiyor evet. Grip oldum bebege bisey olacak vs diye düşünüyorsan o zaman yükseltir
Gokce35- Miyosss 2.Gebeliğim ama içimde yani stres var doğumdan sonra küvöze girer mi diye bazen düşünmüyo değilim ilk bebeğimde 8.46 da doğup yanıma geç getirdiler 15.30 da mavi ışıkta izlemişler aslında birşey yokmuş ama tedbir amaçlı ondan ara ara tedirgin de oluyorum