User658383839 Kızlar bı sorum olucak şimdi bebeğiniz için hangi şampuanı aldınız Hangi pişik kremlerini ve vücut yağısını aldınız Ben şampuan olarak Dalin aldım ama aldıktan sonra da hiç iyi şeyler duymamaya başladım 🤦🏼♀️
Fatma011 User658383839 dalin için herkes ön yargılı ama bir dönem Mustela bir dönem dalin kullanmış biri olarak gayet memnundum alerjik bebekler için Mustela grubu daha çok öneriliyor onun dışında bebeğe bir zararını görmedim dalin ,uni baby.
seyma0661 User658383839 eltim mustela almıştı ama bebeğine konak yaptı sonradan alerjik bebek olduğunu da öğrendik domatese yumurtaya vs alerjisi varmış mustela da iyice arttırdı alerjisini şimdi daline geçmiş. Ben ecowell aldım şampuan ve losyon. Yağ çok önermiyorlar. Pişik kremi olarak da sudocrem aldım ikinci bitane daha alacak olsam popolin alırım
Minnaksever User658383839 ecowell aldım büyük kızıma da onu kullanıyorum konakta başarılı olduğunu düşünüyorum hem temiz.pisik kremi Bepanthol aldım ilk kızıma da onu kullanmıştım ama sonradan iyi şeyler okumadım bi tüp bitsin değiştiricem
User658383839 helloandhello Allah’tan fazla almamışim 1 tane almışım Dalin şampuanından teşekkür ederim. Değiştirmeyi düşünüyorum 🤗
ibcmom User658383839 dalin cok iyi makyaj cıkarıyor 😂 sampuanda ecowell, bebek yağı losyon vs de mustela öneriyorlar genel olarak araştırmalarım bu yönde. kaynak da 2 cocuklu yengem 😂😂
Sazenin Yenidoğan dönemi özellikle daha doğal içerikli almanız daha iyi olur, ben sebamed aldım set ama ona sürekli sürekli güç yetmez 😅 bi süre sonra biz de daline geçeriz🤭 ama özellikle Yenidoğan dönemi bi tık dikkat etmekte fayda var
User658383839 Sazenin evet gerçekten güç yetmez zaten yeni doğana da bocalamicamiz için şampuanı bir tane alsam epey gider diye düşünüyorum 😁
User658383839 ibcmom makyaj çıkarma da bir numara zaten de 😅 Ne güzel kaynağınız var 😀 bizimkiler şampuan değil mi kullan gitsin havasında valla
zynpknt Ben sebamed aldım içeriğini beğeniyorum vücut yağı olarak soğuk sıkım zeytinyağı kullanıcam pişik kremi de bepanthol aldım
Benanne13 Ben kremler ve şampuan gibi tüm ihtiyaçlarını mustela aldım ıslak mendili de musteladan tercih ettim. Ama henuz kullanmadık 🫶🏻
Bebisiminannesii 1ci bebegimde mustelanin urunlerini kullandim hep memnundum ,forumda içeriğinin temiz olmadığını yazmışlardı oyuzden bu defa ecowell aldim sampuan ve losyonu. Pisik kremi Bepanten baby
sehnazz000 User658383839 dalin falan kullanmayın hiç iyi içeriğe sahip değil Şampuan ecowell Yağı falanda ecowell Pişik kremi en iyi bepanthol baby geldi bize