betic Kızlar merhaba 14+3 teyiz diplerim kötü duruyo ya amonyaksız bir boyayla boyasam sorun olur mu saçlarımı? Boyayan varsa ne marka önerirsiniz siz ne kullandınız??? 🙏
esca344 betic benim doktorum kesinlikle tavsiye etmiyor organik boyalar var ama çok acil değilse beklemeni tavsiye ederim dedi
Cansunisa betic hayır kötü örneklerde var bildiğim yapmayın kalsın öyle sizden ve bebeğinizden önemli değil