Hasdilq ahhh kuzum o psikoloji çok kötü bilirim hala bütün çamaşırları 90derecede yıkayıp buharla ütülüyorum sürekli kükürt sabunu ve çay ağacı yıkama jeli kullan banyolarında ben hala öyle yapıyorum sirkeyi eksik etme mesela insanlardan uzak dur doktor bana dediki bugün 20 kişiye uyuz teşhisi konuldu salgın var tedaviden sonra daha çabuk uyuza yakalanıyorsun ama başkasına bulaştırmıyorsun dedi eşim 3 gün hiç yıkanmadan ilaç kullandı aynı kıyafetlerle yatıp kalktı sürekli ki onda hiçbirşey yoktu ben ise 12 saat ilaçlı 12 saatin sonunda duş alıp 12 saat temiz kalıyordum zorlu bir süreç seni çooooooooook iyi anlıyorum ben uyuzu atlattıktan sonra birde alerjik egzama oldum stresten o yüzden sakin kalman çok önemli ahhh yakın olsak sana bakardım ilaçların kutularını attım yoksa resmini çeker atardım sana ♥️♥️🫂🫂 bağışıklığı düşük olanlarda daha çabuk etki ediyormuş seni korkutmak gibi olmasın eczacı bana 2yıl tedavi gören var dedi sana söylediklerimi doktor ve eczacı söyledi yapmazsan kurtulamazsın dediler hatta şimdi en ufak bir kaşıntıda korkuyorum