Ezo-masum arkadaşlar ben gıda mühendisiyim. Süt sektöründe de çalıştım. Normalde çiğ süt alıp kaynatıp içiyorsanız bile hamileyken bence riske atmayın. Doktorlar da aynı şeyi söylüyor. Bilindik marka pastörize sütlerden alın en azından hamileyken kafanızda şüphe kalmasın. İnanın fabrikanın ürettiği pastörize sütler aldığınız açık sütlerden ne kadar kaynatsanız da daha güvenli. Temel gıda maddesi olarak geçtiği için de katkı maddesi konulmuyor. Pastörizasyon işlemi ve tetrapak kutu sütün bozulmadan kalmasını sağlıyor. Katkı maddesi olmadığından emin olmanız için de dediğim gibi bilinen markaların sütünü alın. Merdiven altı işletmelerden kesinlikle pastörize süt almayın.