Asi_07 merhaba yorumlarınızı istinaden yazıyorum kusura bakmayın bende şuan 16 haftalığım 19 u haftada randevu için arayacağım kliniği önden randevu almak için anladığım kadarıyla doktordan çok memnun kalmışsınız mesela muayene sırasında vs soru sorsak cevaplıyor mu ? Sempatik bir doktor mu acaba ? Bazı doktorlara insan soru sormaya çekiniyor da 🥲 birde muayene sırasından eşi de alıyor mu yanımızda ? Eşim ve 4 yaşında bir kızım var açıkçası kızım özellikle her muayene de yanıma girip kardeşini görmek istiyor