Meltemanneolsun Ben 5 li paket almıştım. 3 defa kullandım farklı farklı aylarda 2 si negatif çıktı hamile degildim. biri pozitif çıktı ve gerçekten hamileydim. Ben güveniyorum awoxa olmadığı zaman kuruma çizgisi falan da çıkarmadı.
1begonya Nursemom90 canım meraba sen yumurtlama takibi yapmış mıydın? Yani ilişkiden kaç gün sonra beta 7 de pozitif gördün. Bende bu testten sipariş ettim de yapmak için sabırsızlanıyorum :)