yeni_anne2 Eşim hasta cumartesiden beri salgına yakalanmış benimde baş ağrısı bell inanılmaz bell ağrım varr bebekk için tehlikeli mi🥺🥲 bende kaptım galiba
helloandhello yeni_anne2 baş ağrısı dün gece ben de vardı tansiyonumun falan ölçtüm hatta yükseldi mi diye bel agrısıda hep var zaten korkma geçer boooolll su iç 💦💦 magnezyum al bir dinlen bakalım zannetmiyorum ben bela ağrısının zararlı olacağını çok normal kaç haftalıksın canım ?
Bebekmert yeni_anne2 kaç haftalık gebesiniz eğer ağrınız aşırı siddetliyse çok sıcak olmamak şartı ile 5 10 dk tuluk koyun o sizi rahatlatir
yeni_anne2 Duyguceren belli ağrısı zararlı mı bebek için inanın yerimden kalacak halim yok gitmek istesem bille😢
Duyguceren yeni_anne2 valla bilmiyorum ki bel ağrısının özellikle bi sorun yaratıp yaratmayacağını ama hamileyken hasta isen enfeksiyon özellikle bebeğe geçme durumu olur diye duydum . Benim fikrimce hamileyken hasta olununca kesinlikle gidilip bi kontrol sağlanmalı kaç haftalıksın
helloandhello yeni_anne2 bir acile git istersen serum taksınlar yada beline bir yastık koy oluyor canım gerçekten bir ara ne çektim bel agrısından
helloandhello yeni_anne2 çok takma kafana kuzum oluyor oluyor 🥰 kasılman yoksa kanaman yoksa hiç korkma doğal şeyler
yeni_anne2 helloandhello eşımden kaptım sanırım o yüzdenn bu kadar ağrıyor norlmde bu şiddette ağrı olmazdı hiç belimde öksürük dün bir iki oldu ama şuan sadece şiddetli bell agrısı varr inşallah zararı olmazz😢