Betuuull Kızlar bugün test yapmak istiyorum ama işe geldiğim için ilk idarımı maalesef yaptım ve şimdi alacağım eczaneden testi ilk idrar olmasan da ben 2-3 saat idrara çıkmayıp bir şey içmesem öyle yapsam doğru sonuç verir mi yine de ?
Betuuull Sağlıkçıyım hastanede nöbetim zaten bugün ama önce test mi yapsam kan mı versem bilmiyorum kan daha kesin biliyorum ama negatifi görürsem çok üzülücem ne yapsam karar veremedim
imcakir Betuuull bide eğer delikliyse testin ucu Ben ovülasyon da şey yapmıştım unutup ilk idrarı yapmıştım Çişim yoktu Ama bardağa gelen işte ne kadarsa normalde yapmaya yetmeyecek kadarıyla öyle diyim Karton bardağın ucunu büküp yavaş yavaş deliklere döktüm ekrana ıslaklık ulaşana kadar Ve kıp kırmızı çıkmıştı işe yarıyor yani bu da bir seçenek 😂
Betuuull Minnos12 Göğüslerim karıncalanıyor böyle hassasiyet var bir de ara ara kasıklarımda sancı oluyor var gibi geliyor ama korkuyorum çok heyecanlıyım
Betuuull Duyguceren Belirtileri var hissediyorum ama psikolojik olmasından korkuyorum günüm yarın ama regl olacak gibi de hissetmiyorum ayrı bir his gibi sanki
honey34 İlk idrarda daha yogun oldugu icin varsa rahat gorursun canim ama sonraki idrarlarda varsa zaten silikte olsa cikar cok sorun degil sanki yapabilirsin gun icinde