ElisaSude25 37+4 oldum enfeksiyona bağlı geçmeyen sancı ve ağrılarım var. 38+3de kontrole gidecem doktorumdan suni sancı ile doğumu başlatmasını istesem başlatırmı sizce? Enfeksiyon bebeğe geçebilir diyorlar ve bebek hareketleri baya azaldı
aycatutall6121 ElisaSude25 bebek hareketlerinin azaldığını söyleyin doktorunuza mutlaka suniyle başlatabilir açıklığınız varsa
ElisaSude25 gozdeakyosun bebeğin sağlığı iyi ultrason da 40 ile uyumlu şuan. Suni sancıyı kabul etmezse sezaryen isteyecem🥲