asya_99 Günaydın kızlar 4 gündür adetim gecikti kasık ağrım var göğüslerim hasaslaştı iki kere evde test yaptım negatif kan verdim sonuç böyle çıktı gebelik varmı
asya_99 Gizem1504 Gebelik düşünmüyorum zaten bir oğlum var 3.5 yaşında korunuyoruz adetim gecikti diye test yaptım 4 gündür adet olamadım ne yapmam lazım söktürücü olarak
Gizem1504 asya_99 anladım canım hayırlısı olsun. Kadın doğuma randevu alın isterseniz adet söktürücü verir
asya_99 staRmama kekik suyunu duymuştum maydanozu bilmiyordum hemen kaynatıp içiyorum çok teşekkür ederim canım 🩷