1Merling Ece_akan34 benimde 376ydı aynı zamanlardı aşağı yukarı 1 hafta sonra kan vermemi söyledi doktor 1 hafta sonra 9bin küsürlerdeydi
Htezcan gizdiyebirisi yok çarşamba 106 ydı cuma kan verdim iki katıysa gelme 2 hafta sonra kese için gel dedi 250 çikinca gelme dediği için beklıyom 23 ocak gitcem
Sosyologmerv Kızlar benim de son adet 13 aralık Bat 9 ocak dün verdim 1035 verdi cuma tekrar kan vereyim mi sizce
deletedmom43191 Ece_akan34 tek değere göre yorum yapılamaz iki günde bir testi tekrarlayin 2 katına çıkıyorsa değer normaldir