Merhaba canım, tek isim güzel iki isim her yerde sıkıntı yaşatır bence. Doğa ismi güzelmiş. Ben iki aylık hamileyim kızım olursa Belkıs istiyorum, hep aklımda olan isim. Oğlum var inşallah bi tane de kızım olur, sağlıklı hayırlı evlat olsun tabi herşeyden önce 💕