Roseway06 bende gebeliğim boyunca defalarca kez grip oldum yazarken bile o öksürük ve ağrı hala aklımda sabahı sabah ettim günlerce beni o zaman rahatlatan şeyleri yazayım ama doktorunuza danışın tabi
İlk olarak viks beni tamamen kurtardı hem öksürükten hem sırt ağrılarından sadece sırt kaburga bölgelerime sürdürüp atletle kapayıp uzanıyordum ertesi gün çok daha hafif oluyordum .
İkinci ıhlamur ,nane limon ve ballı limonlu su günlük 1 bardağı geçirmeden tüketmiştim
Birde C vitamini suya atılandan