Razismom ben tekrsr tahlil verdim bugun. Değerlerim cok cok düşmüş, ALT 16 AST 19 ikisininde referans aralıgı 33. Yanı baya bi düşüş var kaşıntılarım zaten ilaca basladıgım gün kesilmişti. Cok sükür rabbime. Şunu merak edıyorum, değerlerim düştüğü için, 36/37 hafta yanı erken doğum yerine daha fazla beklenebilir mi ? Değerler düzeldi bebek ne zaman gelirse o zaman gibi bir durum söz konusu mu? Yoksa tehlıke hala devam mı edıyor?