Tüp bebekle hamile kalmıştım ilk defa 2 embriyo konulmuştu keseyidr görmüştük cuma kalp atışı için gidicektin dün akşam ani ağrı ve kanamayla düşük yaptım ikiside düştü mü bilmşyorum iki büyük parça geldi bütün heveslerim yarım kaldı yine çok üzgünüm çok