Lunapark Bende çabuk toparlanmak için ssvd yi çok istedim elimden geleni de sonuna kadar yaptım korkmadım da herhangi bir olumsuzluk olur diye çünkü hastanedeyiz gerekli hazırlık tüm riskler göz önüne alınarak yapılıyor
Kanamam ssvd yaptığım için değil benim bünyemle alakalı olarak çok olmuş 2. Sezeryanım da da çok kanamam olmuştu ama o zaman tolere edebilmişti vücudum
Çok şükür bu da geldi geçti daha kötü şeylerde olabilirdi tabi ama olmadı şükür