Merhaba güzel anneler 36+2 deyiz 3.gebeliğim evde iki ufak çocuk olduğu için temizliği olabildiğince öteledim sizce 38 yapmam geçmi olur normalde 40+larda hep doğurdum ama taki insan bi korkmuyorda değil lakin suan yapsam diğer doğumlarla kıyasen erken olacak hastane çantamızda temizlik günü hazırlarım dedim