Kubra-1997 Adetim 3-4 gün geçti bazı belirtilerim var geçmeden baya önce daha adet dönemine girmeden önce öylesine test yaptım ve silik çizgi çıktı kan verdim negatifti üstünden 16 gün geçti değer yükseldi mi bilmiyorum kab vermeye korkuyorum negatifi görücem diye hala adet olmadım Rabbim gönlümüze göre versin isteyen herkese nasip olsun kucağımız bol kalmasın inşallahh 🩷🩷🩷