Alyamerve ElfmRyhn ben 31 haftalıgmm adet sancm oluyodu ıkı gjndur onemsemedım yalancı sancı diye sonra wcde kan gördm doktora gittim eerken dogm olablr dedi progestan yazdı bakalkm
031965 Bana 27de geldi ama aynı zamanda bebeğim de kasıldı sertleşti. Saatlerce geçmedi. Doktora da gitmedim ama sonrw doktora söylediğimde mutlaka gel böyle durumda dedi
031965 ElfmRyhn geçiyosa iyi Bu haftalarda yaşayan başka birileri de yazsın da en azından için rahat etsin. Rahim büyüyo bebiş büyüyo filan bi de döndüğünde de böyle ağrı yapıyor bildiğim kadarıyla